piątek, 7 lutego 2014

Na otwarcie Igrzysk w Soczi

Do oglądania wspaniałego widowiska otwarcia XXII IGRZYSK w Soczi musiałam przygotować coś co byłoby w rosyjskim klimacie i kojarzyłoby mi się z naszymi wschodnimi sąsiadami. Od razu przyszła mi na myśl dobrze zaparzona herbata z dodatkiem konfitury i rozetki z ciasta naleśnikowego. No cóż - było kalorycznie, ale za to bardzo smakowicie.

PS  Kilka kółek (rozetek) mi też nie wyszło ;)




















































Formy do smażenia rozetek zakupiłam na początku lat dziewięćdziesiątych na miejskim targu u sąsiadów zza wschodniej granicy.


















Oryginalny przepis na Rozetki z ciasta naleśnikowego smażone w głębokim tłuszczu (pochodzący z instrukcji urządzenia) w dziale Wypieki i desery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz