niedziela, 17 listopada 2013

Ciasteczka owsiane z dynią

Wczoraj rogale, dzisiaj ciasteczka. Tak, jestem łasuchem. Staram się jednak, aby moje desery
i wypieki były pożywne i zawierały oprócz węglowodanów niezbędne dla zdrowia witaminy, minerały, dobre tłuszcze. Częstymi składnikami moich deserów są warzywa i owoce, orzechy
i inne rozmaite bakalie, kakao, czekolada, miód, mleko oraz jego przetwory.

Dziś robiąc przegląd mojej spiżarni znalazłam ostatni kawałek dyni. Starłam go na tarce, dodałam kawałek masła, po garści rodzynek i orzechów włoskich, dosypałam płatków owsianych, ....
Moje podniebienie zostało zaspokojone, a i mąż wieczorem po powrocie ze stolicy na pewno się na nie skusi.





















Przepis na Ciasteczka owsiane z dynią w dziale Wypieki i desery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz